0 items in the shopping cart
  • No products in the cart.

BELI PRODUK

RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK

RM25.00 RM15.00

Product Description

RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK

1 KOTAK (4PCS / 2 SET)

RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK

Produk hot sekarang ni… 

Bukan muka, mata je nak kena pakai mask. 

Kat ‘aset’ tu pun kena belai juga. 

Yang best mask Rapibust ni dapatkan besarkan payudara anda.  

Malas nak amik supplement???? Guna mask pun bole…. 

Dah mcm2 produk dah try… tp tak berkesan!!!!

Hanya dgn rapibust nampak perubahan ketara….

anda tunggu ape lagi?? 

# No side effect, 100% natural

#Tanpa pil

#Tanpa pembedahan

#Tanpa krim

#Tanpa suntikan.

KEISTIMEWAAN RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK :

– Membesarkan payudara.

– Mengencangkan payudara.

– Mask Kolagen yang dipakai mula menyedut dalam masa 5 minit, 8 jam kemudian akan penuh terserap ke dalam payudara.

– 3 rawatan akan menambahkan saiz payudara.

– Selepas berhenti memakai, tidak akan kembali ke saiz asal, perubahan payudara itu adalah kekal! Ini adalah kerana kolagen dalam mask itu sudah penuh diserap ke dalam payudara.

– Tiada bahan toksik, tiada hormon, tiada bahan-bahan yang berbahaya, Ia bebas daripada hormon, ubat-ubatan, dan bahan-bahan berbahaya yang lain! Tiada kesan sampingan.

– Masker payudara mengandungi protein peptida yang boleh membekalkan protein kepada payudara kita dan mengembalikan metabolisme normal sel-sel

– Natrium asid hyaluronik dalam masker kolagen payudara dapat meningkatkan metabolisme payudara, menjadikan payudara anda berkulit lembut, licin dan bebas dari kedutan, meningkatkan keanjalan dan mencegah penuaan payudara.

– Payudara yang sudah menyerap protein dalam kolagen mask itu akan menjadi kembang dan penuh, disebabkan ini payudara akan menjadi lebih besar! Mask ni tidak menggunakan hormon atau ubat-ubat untuk merangsangkan pembesaran payudara, oleh itu apabila anda berhenti menggunakan mask kolagen ini, saiz payudara anda yang sudah besar / tegang itu tidak akan kembali ke bentuk asal! 

CARA PAKAI RAPIBUST BREAST ENHANCEMENT MASK:

1. Letakkan rapibust ke dalam bra (lapik span utk mengelakkan bra basah)

2. Pakai kembali bra anda

3. Pakai selama 8 jam atau sampai rapibust kering, kemudian tanggalkan dan boleh ganti yang baru

Langkah 14 : Upload Bukti Pembayaran

Selepas anda klik “Place Order”, akan muncul halaman dibawah ini. Sila upload bukti pembayaran anda dibawah sekali dalam halaman tersebut ( Rujuk Gambar ) dan tempahan anda akan diproses mengikut masa yang ditetapkan.

5-Upload-Bukti-Pembayaran

Panduan Video - Cara Membeli Di Auramega

Pembelian Produk yang telah membuat pembayaran termasuk bukti pembayaran sebelum pukul 12 tengahari akan dipos pada hari yang sama ( Waktu Berkerja )

Manakala pembelian produk selepas pukul 12.01 tengahari akan dipos keesokan harinya

Tempoh penghantaran produk :

  • Semenanjung Malaysia – 2 hingga 3 hari
  • Sabah & Sarawak – 3 hingga 5 hari

* juga bergantung kepada pihak poslaju. Sekiranya pihak poslaju melambatkan penghantaran anda, itu sudah luar bidang kuasa kami.

Waktu Operasi Kami :
Sabtu – Khamis ( 11pagi – 6.30petang )
Jumaat : Cuti

Operasi Penghantaran Poslaju :
Ahad – Khamis

Sebarang pertanyaan, Hubungi kami :
Call / SMS / Whatsapp +6013-2326669

Additional Information

Weight 0.125 kg

Related Products